דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנת ריקודי בטן ביום כיף לעובדים 

מאת    [ 27/09/2014 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1350 פעמים ]

חברות רבות מקיימות אחת לתקופה יום כיף לעובדים. מעבר להנאה שיום כזה מסב לעובדים, החברה מרוויחה גם היא מקיומו. ראשית, יום כיף לעובדים מאפשר שינוי מבורך מהשגרה היומיומית אשר עלולה ליצור שחיקה בקרב העובדים. כמו כן, יום כיף לעובדים הוא הזדמנות מצוינת לגיבוש העובדים, כך שהחברה מרוויחה מהעסקת צוות אשר נהנה להיפגש כל יום ולעבוד יחד. בנוסף, בייחוד בחברות גדולות המעסיקות מספר רב של עובדים, יום כיף מאפשר לעובדים להכיר גם עובדים ממחלקות אחרות שלא מתאפשר להם להכיר בימי העבודה הרגילים.

סדנת ריקודי בטן לעובדים

סדנת ריקודי בטן הינה אחת הבחירות הפופולאריות כאשר מפיקים יום כיף לעובדים, מכיוון שמדובר על הפעלה כיפית בה יכולים כולם להשתתף וליהנות יחד. מזה שנים המוסיקה המזרחית מככבת בכל רחבת ריקודים, כך שהמוסיקה והתנועות של הריקוד אינן זרות עוד לאף אחד, ללא קשר למין, גיל ולעדה...

סדנת ריקודי בטן לצלילי מוסיקה מקפיצה, בקלילות ובהומור, מהווה "מתכון מנצח" ליום כיף לעובדים. רקדנית בטן מנוסה בהדרכת קבוצות תדע כיצד לגרום לכולם לחוש בנוח ולהשתתף, ובמידה והעובדים אינם מכירים אלו את אלו, הסדנא תסייע "לשבור את הקרח". רקדנית בטן מקצועית תדע כיצד לבנות את הסדנא כך שתתאים לצרכי החברה, למספר המשתתפים, לחלל הקיים להעברת הסדנא וכו'. לא פעם, הפעילות תכלול גם הופעה קצרה של הרקדנית, לפני הסדנה או בסיומה.

סדנת ריקודי בטן יכולה להתאים לכל הרכב, גם לקבוצה מעורבת של נשים וגברים. יתכן שיהיו אשר יופתעו מן העובדה כי גם גברים רוקדים ריקודי בטן, וכי קיים סגנון ריקוד גברי בעל מאפיינים שונים מן הריקוד הנשי. ניתן "לתפור" סדנת ריקוד בהתאם להרכב הקבוצה. לדוגמא, במידה ומדובר בקבוצה מעורבת הנשים בקבוצה ירקדו עם צעיפים המאפיינים את הריקוד הנשי, בעוד הגברים ירקדו עם מקלות המאפיינים את הריקוד הגברי.

סדנאות ריקודי בטן יכולות להתאים גם אם ביום הכיף משתתפות משפחות העובדים כולל הילדים. מומלץ להזמין רקדנית בטן לאירועים מסוג זה שהינה מורה מוסמכת ובעלת ניסיון בהדרכת ילדים, בכדי לוודא שתוכל להעביר את הסדנא באופן שתתאים הן למבוגרים והן לילדים. בהחלט ניתן להעביר סדנא בה ישתתפו יחד מבוגרים וילדים, אך חשוב יהיה לשלב בה אלמנטים שידברו גם לילדים ויערבו אותם.

סדנת ריקודי בטן יכולה להיות חוויה מהנה אותה יזכרו העובדים לטובה, וידברו עליה זמן רב גם לאחר מכן. חשוב לוודא כי רקדנית הבטן המוזמנת להעברת הסדנא הינה מקצועית ומנוסה, בכדי להבטיח שכלל העובדים ובני משפחותיהם יחושו בנוח להשתתף וייהנו מן ההפעלה.

המרכז לריקודי בטן מציע הופעות וסדנאות ריקודי בטן בהנחיית רקדניות בטן לאירועים מכל הסוגים: אירועים פרטיים (חתונה, מסיבת רווקות, ימי הולדת, בר/בת מצווה וכו'), אירועי חברות (יום כיף לעובדים, ימי גיבוש, אירועי קד"מ ועוד), הופעות וסדנאות לתיירים בשפות שונות (עברית, אנגלית, צרפתית וספרדית), הופעות במופעי במה ופסטיבלים ועוד. בנוסף, המרכז בניהולה מציע הכנת ריקוד לחתונה או לבת-מצווה אשר יהפוך כל אחת לכוכבת האירוע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב